Kundservice

Vårt kundserviceteam finns här för att hjälpa dig, oavsett om du har frågor före, under eller efter ditt köp. Vi ser till att du får den hjälp du behöver!

Många frågor får vi ofta, så vi har samlat de vanligaste i vår sektion med vanliga frågor och svar. Smart va? Börja gärna där. Det går snabbt och enkelt.

Gäller ditt ärende en retur eller ett byte? Klicka dig vidare till vår sida om retur och byte för all information och tydliga instruktioner.

Gäller ditt ärende en reklamation? På vår reklamationssida hittar du allt du behöver veta om hur du går tillväga.

Har du frågor om betalning eller faktura? Vänligen kontakta vår betalpartner Walley. Gäller din fråga ett äldre köp via Klarna, kontakta Klarna.

Hittar du inte svar på din fråga? Då är du varmt välkommen att kontakta oss via vår chatbot Teknik-Ted. Han finns tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna. Om Teknik-Ted inte kan lösa ditt ärende hjälper han dig att skapa ett supportärende som sedan besvaras via mail av en av våra kundtjänstmedarbetare.

Vår kundtjänst är bemannad under kontorstid och vi återkommer alltid inom 24 timmar på vardagar.

Vi använder cookies för att du ska få en så bra upplevelse som möjligt.Läs mer